Pénzügyi menedzsment lehetové teszi a szervezet megértsék értéku informatikai szolgáltatások pé
mert a változás megítélése IT és az üzleti érték.
Részeként a pénzügyi irányítás kell lennünk kérdéseket, mint például:
Mely szolgáltatások költsége számunkra leginkább szállít, és miért?
Milyen szolgáltatásokat is kínál, mi az igény ezekre a szolgáltatásokra és mennyibe kerül nekünk biztosítani számukra?
Mennyire hatékonyak az út is szállít szolgáltatási képest a lehetoségek?
Hol van a legnagyobb szolgáltató hiányosságok?
Melyek azok a területek jelentik a legnagyobb prioritást lehetoséget számunkra, hogy összpontosítson tekintetében folyamatos szolgáltatás fejlesztése?
A Business Case
Minden egyes kínált szolgáltatások is kell megfelelo üzleti indokolást. A jó üzleti mérlegelni fogja minoségi és mennyiségi dimenziói. Abban az esetben, ha ez utóbbi pénzügyi elemzés gyakran kulcsfontosságú. Az üzleti ügyben is számos formát ölthet de nagyjából minden rendben lesz célkituzések közé tartozik a hatás-és megteszi a következo formában:
Bevezetés
Ez arra szolgál, hogy jelen célkituzéseit a szolgáltatást. Mi a javaslat arról, és mit reméljük elérni?
Módszerek és feltételezések
Fontos, hogy az állami bármely feltételezés, hogy ezek összehasonlíthatók késobb szemben a valóság. Ha van eltérés akkor ez lehet azonosítani, hogy miért a várt eredményt, nem valósult meg. Az is fontos, hogy irat módszerek. Ezek segítenek azonosítani körét, a határidok és a költségek amely segíti az értékelést. A valószínuleg kedvezményezettnek is meg kell határozni.
Az üzleti hatása.
Ez az, ahol a tényleges eredmények, a pénzügyi és a nem-Âfinancial azonosítják. Egyértelmuen a kereskedelmi szolgáltató többnyire az érintett nyereségessége szolgáltatási mivel a non-profit szervezet javasolhatja üzleti ügyben koncentrál önzetlenség. Mindazonáltal both szolgáltatóknak igazolniuk kell bizonyos fokú pénzügyi és szervezeti teljesítmény.
Kockázatok és váratlan
Az esetleges kitéro eredmények, amelyek a tapasztalt és az azonosítási módon csökkenti a valószínuségét, illetve szállást az eredmény, ha ez bekövetkezik.
Ajánlások
Ez tartalmazza az utat támogatja az üzleti ügyben.
A Szolgáltatás Menedzsment Alapítvány tanfolyam egy háromnapos rendezvény vezeto vizsgálat a ITIL Foundation Certificate in IT Service Management. ITIL egy lajstromozott védjegy és a közösségi védjegy a Hivatal a kormány Kereskedelmi és lajstromozott Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegy Iroda, és az itt használt a Sysop Ltd licence alapján és engedélyével OGC.
IT Infrastructure Library egy bejegyzett védjegy a Hivatal kormány Kereskedelmi és használja itt Sysop Ltd licence alapján és engedélyével OGC.
(C) Crown jogvédett anyagok sokszorosítása van licence alapján és a permissionof OGC szerint kijelölt hatóság a ellenorzobírója HMSO.
No comments:
Post a Comment