Ha annyi elemzok állítják Ausztrália hogy recesszió felé tart még mindig van hely lehetoséget és az optimizmust a befektetoknek.
Míg a vergodo gazdaság esetleg nem úgy tunik, mintha az ideális környezetet, amelyben az újonnan piacra dobott üzlet, számos alkalommal nagy érdeklodésre és rendkívül sikeres cég amely átvette a feladatot, és virágzott.
Kik ezek a nagy teljesít?
Vissza a Panic a 1873, Thomas Edison kezdett a General Electric,
A Disney Corporation kezdte a 1923-1924 recesszió. Nem sokkal késobb, a nagy gazdasági világválság a késoi 1920-as és 1930-as évek látta létrehozását Motorola, Revlon, Fortune Magazine és az Hewlett-Packard Development Company, amelynek nott a szerény 538 $ beruházást.
Az Eisenhower Recesszió a 1957-1958 szült a Hyatt szállodalánc, Burger King és a Jim Henson Company. Az 1973-as olajválság, amelyek megküldték az amerikai gazdaságnak a pangást, a FedEx és a Microsoft készített, miközben a CNN és az MTV vált olyan népszeru televíziós alternatívák alatt 1980-1981 recesszió.
És hát Ausztráliában John Symond kezdett Aussie lakáshitelekre 1992-ben, a recesszió is kellett.
Miért sikeresek?
Különbözo tényezok amelyek lehetové teszik a vállalatok elorenyomulni szemben mit kell nemkívánatos
feltételeket:
Sok okos és motivált emberek találják magukat munkanélkülinek hirtelen a recesszió, és úgy dönt, hogy saját vállalkozásba kezdjenek nem csatlakozik az álláskeresésben áramkör vagy Dole várólista.
Kormányoknak ösztönzoket kínálnak a kisvállalkozások. Rudd miniszterelnök nemrégiben 42000000000 $ ösztönzo csomagot tartalmaz segítséget a vállalkozások beszerzési új eszközök, mint például a számítógépes berendezést.
Versenytársak lehetnek gyengíti, csökkenti a termelési szintek és a reklám, vagy akár hagyják el az üzletágat.
Fogyasztók tunhet nehezebb a jobb értéket, és hajlandó kipróbálni az új piaci szereplo.
Az új belépok, akik elég erosek ahhoz, hogy keresztül a recesszió valószínuleg felmerülo eros a pozíciója, ha a gazdaság újra felveszi.
Tehát van egy precedens okos emberek jó ötletekkel is képesek elérni valamit, ha nagy a szélesebb piac falters.
Miért ne tartsa szemmel a ASX a listák az elmúlt listák és a következo úszók, és ha a piac megfordul térjen vissza és nézd meg, ki szembeszállt a tendenciát, és gyoztesen.
No comments:
Post a Comment