IndyMac egyike volt a sok pénzügyi intézmények küzd hatásai miatt a folyamatban lévo másodlagos jelzáloghitel-válság. Az hónappal azelott, hogy nem, a bank jelentos veszteség miatt csökkeno lakásárak és emelkedo Foreclosures. Június 26-án 2008, több levél megkérdojelezése egészségének IndyMac Bancorp a Demokratikus szenátor Charles Schumer, tagja a szenátus banki bizottsága és elnöke a kongresszus közös gazdasági bizottsága, nyíltan megjelent ösztönzi, fuss a bank, amely a betétesek visszalépett több, mint 1300000000 $. Attól tartva, hogy a bank már nem felel meg a betétesek igények IndyMac Bancorp vagyonát lefoglalták a Hivatal felügyelete UNICEF (OTS) és helyezzék az állam kezelésébe a Szövetségi Deposit Insurance Corporation (FDIC). A Bank újra a IndyMac Federal Bank FSB (Federal Savings Bank) és az üzemeltetés folytatására, amíg a szövetségi kormány eladja eszközeit.
Míg az IndyMac Bancorp összeomlását kevés közvetlen hatást gyakorol az általános egészségi a bankrendszer (a legtöbb bank tokével jól ellátott és semmilyen veszély nem), ennek ellenére hozzájárult ahhoz, hogy egyre növekvo aggodalmak stabilitását a nemzet pénzügyi ágazat. Annak ellenére, hogy a FDIC legjobb erofeszítéseit, hogy biztosítsa a nyilvánosság számára az egészsége a bankrendszer, a piaci spekuláció vált burjánzó összeomlása után. Részvényeinek legnagyobb amerikai bank is visszaesett, és a befektetok elkezdték attól tart, hogy az egyéb intézmények, beleértve a jelzálog-óriás Fannie Mae és Freddie Mac, lehet, hogy nem is. Ennél is fontosabb, banki ügyfelek, válaszul betartása Wall Street reakciója, kezd a félelem, hogy a bankok nem.
Banki bizalmon alapul, ezért kétséges a fejében az ügyfelek nem jót az ország pénzügyi szolgáltatási ágazat. Ügyfelek egy természetes vágy, hogy megvédjék a pénz. Még azzal a létezését a FDIC és garancia alapok, amikor az ügyfelek kétség biztonságának és megbízhatóságának való bankok, hogy vonják vissza a betétek lebontó így a bankok a toke muködtetéséhez szükséges.
Azért, mert a fenyegetés félelem jelent minden bizalmat rázta meg közelmúlt eseményei és a jelenlegi pénzügyi viszonyok között vissza kell állítani védelme érdekében a bankok és ügyfeleik. Ez csak akkor lehet elérni az egyéni erofeszítések révén a bankok ügyfelei megnyugtatására a biztonságával és stabilitásával saját intézményeinek. Ezért, minden bank alkalmazottai megfeleloen kell képezni tekintetében végre a következo:
o kezelése ügyfél félelmek és aggodalmak. Munkavállalók tudnia kell kezelni mérges és ideges ügyfelek, kijelzo nyugtató tulajdonságokkal, hallgatni és megérteni ügyfeleink igényeit, kezelni nehéz helyzeteket, és válaszoljon kemény kérdéseket nyíltan és oszintén.
° tájékoztatása ügyfelet FDIC lefedettség. Munkavállalók számára lehetové kell tenni, hogy oktassák az ügyfelek a saját FDIC lefedettségét, beleértve az összeg, amelynél biztosítva van, hogy milyen típusú betétek biztosítottak, valamint a számla tulajdonosi kategóriák, amelyeknek a biztosítók alapul.
o Uniótól ügyfelei biztonságát és megbízhatóságát a Bank. Munkavállalók számára lehetové kell tenni, hogy megértsék a történelmet a bankszektor, az elmúlt válságok általa átélt, változások tettek annak érdekében, hogy a stabilitás, a belso ellenorzési eljárások, valamint a külso szabályozó szerveket, hogy létezik.
Képzés elengedhetetlen. A bankok nem tudtak megnyugtatni, hogy az ügyfelek csak a munkavállalók megfelelo képzésben részesültek, ezt a feladatot. Szerencsére, a bankok meg megnyugtató magukat annak tudatában, hogy a Edcomm csoport Banker's Academy most felajánl egy tanfolyamot, bíztató Vevoink, amelynek célja, hogy kielégítik az igényeit a bank megpróbálja megnyugtatni az ügyfelek, miközben a bizalom visszaállítását biztonságának és stabilitásának a intézménynek.
No comments:
Post a Comment