Milyen Is Your legértékesebb üzleti vagyon?

Ha megkérdezné ezt a kérdést több cégtulajdonosok, akkor fogadok, hogy Ön is kap egy több különbözo válaszokat. Néhány azt mondják, hogy alkalmazottai, mások is beszélve a számítógépeket vagy a gép, vagy esetleg a leltárt. Azok mind rossz! A legértékesebb eszköz a vállalkozás ügyfelei.

A tipikus üzleti tölt sok pénzt az új tagokat vonzani. Elengedhetetlen, hogy védje a befektetési csinál saját ügyfeleinek. Ezt a eloírja, hogy van egy rendszer összegyujtése és tárolása, ügyfél-információkat. Az
Élettartamának értékét a vevo milyen egyszeruen hangzik. Képviseli a teljes összeget a vevo Önnek élete során a vásárlási kapcsolat a te dolgod. Az üzleti tulajdonos, aki nem teszi a beruházás hogy összegyujtse a szükséges ügyfél-információt létre ez a lista egyszeruen nem maximalizálja a teljes befektetés megtérülési tették megszerzése a kliens.

Direkt marketing guruja Dan Kennedy, a szerzo a nem BS Marketing levele, gyakran hivatkozik az o huséges vevok "a nyáj". Kennedy "kerítések az o állomány" használatával a vásárlói lista, valamint a különbözo típusú médiumok tartani állandó kapcsolatban állnak a vevok. Elmélete szerint egy ügyfél, aki nem "érinti" gyakran az üzleti valamilyen kapcsolat érett, hogy elcsábít a konkurencia. Cégtulajdonosok, akik lehetové teszik, hogy ez megtörténjen lényegében elpusztítása eszköz töltött olyan sok pénzt, és olyan keményen dolgozott építeni. Ennek hatására az üzleti elveszíteni eredo bevétel csökkenését az Ön alsó sorban nyereség és piaci értéke az üzleti.

Több olyan módszerek, amelyekkel a "touch" ügyfeleinek. Néhány igen népszeru és olcsó a következok:

Direct mail - költséghatékony módon, hogy új értékesítési meglévo ügyfelek megküldésével ajánlatok, kuponok, és az új termékekkel. Gyozodjön meg arról, hogy az ügyfél megnyitja a levelet azáltal, hogy a felajánlást vagy valamilyen csábító focím az arcon a levelezési borítékot. Ennek kap az Ön levele nyitja meg és növelheti a válaszadási arány.

Faxon Blast - Egy költséghatékony megoldás a figyelmezteto jelzés a meglévo ügyfelek, hogy van az új termékeket, kínál kedvezményeket a már meglévo termékek vagy megmagyarázni elonyeit a jelenlegi termékek. Gyozodjön meg róla, hogy engedélyt nem ezt jogszabályok a különbözo államok tiltják a kéretlen marketing faxolás.

E-Mail Blast - a leginkább költséghatékony módja annak, hogy elküldi az ügyfél tájékoztatást üzleti mit tud nyújtani számukra. Gyozodjön meg róla, hogy használjon egy csábító headline-hoz kap oket, hogy nyissák az e-mail és elolvastam.

Köszönöm kártyák - Mikor volt az utolsó alkalom, hogy valaki küldött neked egy köszönõ jegyzetet vásárlás ön gyártott? Cégtulajdonosok akik ezt teszik magukat áll ki a tömeg, generál kiváló szóval a reklám az ügyfelek.

Nyomon követése telefonhívás - Ez megint olyan dolog, amit szinte senki nem eladás után az ügyfél. Azáltal, hogy az ido, hogy a telefon és érdeklodni, hogy hogyan megy minden a megvásárolt tétel, jelenít meg, hogy különleges kapcsolatot, hogy azt mondja ügyfeleinek, hogy valóban értékelni az üzleti adnak neked. Ez egy garantált módszer-hoz kap a vásárlók kérkedés a barátaiknak a dolgára.

Hírlevél - amely idoben tájékoztatja ügyfeleit arról állapotát, az ipar, a következo értékesítési és eseményeket, és nevelése a vásárlók, hogy minden a termékek vagy szolgáltatások biztosan segít összegének emelése vásárlások tesznek cégével.

Különleges alkalom kártyák - legyen szó születésnap, egy évforduló vagy egy nyaralás, levelezési köszönés kártyáról a kliensek és így biztos, hogy odaér a rendezvény elott egy biztos módja annak, hogy létrehoz vásárlói huséget. Ne feledje, hogy az emberek lojálisak azokkal az emberekkel, akik kezelje oket külön. Az üzleti tulajdonos tudom küldi Karácsonyi üdvözlet kártyákat elõtt Thanksgiving hetente a vásárlók. O logika? Lapjait kap észre, mert nem keveredtek a tíz vagy több száz más kártyák általában késobb érkezik az évben.

Hányszor kell neked "érint" a fogyasztó az egyik ilyen módszerek? A válasz amilyen gyakran csak tudod.

Bár nincs meg a szabályt, hogy hány alkalommal vegye fel a kapcsolatot a vásárlók folyamán egy év, egy jó ökölszabály lenne legalább egyszer egy hónapban. Egy vállalkozás tulajdonosa, aki akarja, hogy ezt is nem árt az ezt 25-30 alkalommal.

Egy utolsó gondolat a témában. Sok vállalkozás, a 80/20 szabály vonatkozik. Ez azt jelenti, vannak olyan vevoi csoport, mintegy 20%, aki létre mintegy 80%-át az értékesítési. Ezek az emberek a "A" vásárlók. Ezek azok az emberek, akik fizetnek a jelzálog, lehetõvé teszik, hogy szép vakáció, és küldje el a gyerekeknek, hogy foiskolára. Úgy kezeli oket, arra! Töltsön el egy kevés pénzt, hogy biztosan kapnak egy ajándék kosár az ünnepek, étterem ajándékutalványt a kedvenc étterme, jegyek egy labdajáték, vagy a színház. Túl sok a cégtulajdonosok olcsó el amikor ezt a cuccot aztán az árát ha az ügyfél veszi üzleti máshol. Ne feledje, az elso számú oka az ügyfelek ne vásárol toled, mert nem érzik magukat értékelik. Ha teheti ügyfél úgy érzi, értékelik rendszeresen különféle módszereket, hogy felfüggeszti a kapcsolatot velük, és kezeljük ezeket jobb, akkor fenntartja a legértékesebb vagyontárgy üzleti illoen. Ez biztosítja, hogy végül kap a legnagyobb megtérülést az Ön marketing dollárt, amit keresztül évvel a jövedelmezoség és a magas eladási ár, ha úgy dönt, hogy eladja és visszavonulunk.

No comments:

Post a Comment