Pénzügy és üzleti K + F-ben az Anglia East Midlands

Számviteli és Pénzügyi

2 egyetemmel a top 12 általános, University of Nottingham (12) és a Loughborough-i Egyetem (4)

3 egyetemek top 10 diplomás kilátások, University of Nottingham (4), Nottingham Trent University (6), Loughborough University (9)

Üzleti Tanulmányok

3 egyetem a top 20 általános, Loughborough Egyetem (4), University of Nottingham (15), Leicester Egyetem (18)

A Nottingham Egyetem Business School 1. Az Egyesült Királyságban és 26. globálisan az Aspen Intézet "Beyond Grey Pi
Közgazdaságtan

3 egyetem a top 20 általános, Nottingham (8), Loughborough (16), Leicester (20)

University of Nottingham 10. posztgraduális kilátások

A Nottingham Egyetem egy sor kutatócsoportok:

Központ kockázat-és biztosítási Tanulmányok

Egyike a világ vezeto specializált központokban a kockázat és a biztosítás.

Financial Services Research Forum

Gyárt kiváló minoségu, élvonalbeli kutatást a pénzügyi szolgáltatások területén stratégia és menedzsment.

Európai Kockázati kutatási hálózat (ERRN)

Serkenti a multidiszciplináris kutatásra a kockázatkezelés terén, és eloírja kivételes edzopálya.

A Centre for Global Finance

Létre megerosítése University of Nottingham Campus Ningbo (kínai) (UNNC) kapacitás és jó hírnevét a területen pénzügyi és cselekedni, mint egy híd a kínai tudósok a University of Nottingham Egyesült Királyság.

Adózási Kutató Intézet

Nottingham Trent University kínálja lakossági banki mértéke az általa kialakított Barclays Bank és házigazdája a Nemzetközi csalások megelozésének Kutató Központ.

Loughborough Egyetem továbbra is az Európai Bankfelügyeleti program, amely 10 napos intenzív Európai Bankfelügyeleti Program által támogatott Erasmus és az Európai Unió támogatásával az IFS School of Finance. Ugyancsak házigazdák a könyvelés, a pénzügyi és banki Kutatócsoport.

További információ: http://www.englandseastmidlands.com.

No comments:

Post a Comment