Pénzügyi tanácsadó üzleti modelljének Költségszámítás You feleslegesen?

Amikor elkezdtem ezt a cég húsz évvel ezelott ez a jövo áprilisban nem én kezdtem egy üres lappal. Elkezdtem ezt a céget már rendelkezo nyolc éves tapasztalata van, mit ne tegyünk. Engedjék meg, hogy magyarázza.

Kezdtem pályafutásomat egy biztosítási ügynökség, amely rejtett magában, mint a pénzügyi tervezés cég - soha nem kaptam egy ügyfél tudtam, hogy valami komoly baj - így hat hónapig tartott. Kiderül Ezek az emberek voltak értékesítési bélyeg és érme "portfólió" a 2-3 cent a dollár. Ha nek
Több, a "szerek"-ból, hogy a cég akkor elágazó ki saját és egy számítógép szakérto azt akarta, hogy menjek velük. Legalább ezeket a népeket is becsületes, de ez volt minden biztosítás és nem a beruházások. Ezek a srácok felfedezték megkezdése után a céget, mit tettek az ügyfelek képest a "beruházások", és ez volt a pusztító minden érintett.

Mindig is szerettem volna a pénzzel, de két helyen tudtam korlátozott, bár fontos, eros biztosítási akkor áll fenn, és a súlyos hiányosságokat az életbiztosítási, mert eladják.

Hiányzik a képesség, hogy a beruházások, mentem egy nagy befektetési vállalkozásnak, várja meg kell tanítani, hogy a pénz pénzt fektet az ügyfelek számára. Ehelyett voltam "kiképzett" hat héten hogyan hideg hívások azt remélve, hogy valaki dupe vásároljon a termék de jour a nap / hét / hónap.

Én toborzott egy másik, ma már nem létezo, befektetési vállalkozás a "élvonalbeli" a finanszírozáshoz. Ez a cég Drexel Burnham Lambert volt, tettekben, az élvonalbeli finanszírozás. Tehát élvonalbeli valójában hogy eladott minden nap foutcáján befektetok a gondolat, hogy kockázatos adósság megfelelo befektetést. Gyors elore 2008-ra - ez kockázatos adósság tudatlan, képzetlen, a befektetok Rémlik valami a fejedben!

Mint ha ez még nem lenne elég, DBL forgalmazott, hogy az adósság a különleges ügyfelek nem nyilvános információ - mivel ez illegális, és felszólította a bennfentes kereskedelem. Hagytam kiábrándult szólva több mint nemcsak Drexel Burnham Lambert a helyzet, de az állam az egész iparág is.

Aztán elment dolgozni egy biztosító társaságnál, hogy a kínált valódi pénzügyi tervezés. Én sokat tanultam. De a hátsó végét, hogy a pénzügyi tervezési modell véget ért a befektetok hízelgo tenni a pénzüket a magas költségek befektetési alapok és a betéti társaság, ahol állt, alig vagy egyáltalán nem változás, hogy bármilyen pénz. Én folytatódott, és a kiábrándulás Úgy okoskodtam, hogy kellett legyen egy jobb megoldás. Elhatároztam, hogy üt ki magam. Volt néhány független pénzügyi tanácsadók és tervezok hát akkor, és egy egész sokkal több van.

A legtöbb pénzügyi tanácsadó üzleti modell valahogy így néz ki:

Ügyfél Kapcsolattartó: Nagy touch, állandó kapcsolatot

Összefüggés: magas költsége, a felszíni megértés, rutin akkor is, ha ez nem tunik olyan

Befektetési Teljesítmény: Kevesebb, mint átlagos hiánya miatt befektetések kiválasztása a szakértelem és a magas költségek

Költségek: magas jutalékokat is magában foglaló, a kezelési költségeket, és a folyamatban lévo tervezési díjak

Miután személyesen megtapasztalta a legtöbb, ha nem minden a módját, hogy a "tanácsadók" is, hogy a pénz rovására, vagy legalábbis annak ellenére, hogy a befekteto (rossz) eredményt, tudtam, hogy tennünk kellett valami mást. Itt a Barfield Csoport modellt ahogy épített 1990-ben:

Ügyfél Kapcsolat: Mérsékelt touch, lépjen kapcsolatba, ha szükséges.

Kapcsolat: kapcsolat az anyag, jelentos beruházások megérteni a helyzetet

Befektetési Teljesítmény: Piacvezeto befektetési eredményeit több mint 15 éve.

Költségek: alacsony költségek - nem befektetési jutalékok, teljesen nyilvánosságra befektetési kezelési díjak 66%-a ipari átlag, elozetes tervezési díj a legtöbb esetben, hanem folyamatos díjakat csak nagyon különleges esetekben.

Most hadd kérdezzem meg: Milyen típusú Mit gondol ad több pénzt költeni, amit választani, és megfelelnek a költségeket a nyugdíjasok? A magas érint, a magas díj, alacsony teljesítményu modell? Vagy az én szerény kapcsolatot, a nagy eredményt, az alacsony díj egy? Akkor mit vár? Kapcsolat én dana@thebarfieldgroup.com.

No comments:

Post a Comment