Mit fog Fog egy dollárért?

A minap ültem egy ülésen hallgatja egy ifjú magasztalta erényeit birtokló ingatlan. Sok, amit mondott, igaz volt. Azonban két dolgot tett velem ülni, és vegye észre. Nem tudtam segíteni, de megjegyzést.

Eloször azt mondta, a kamat otthoni hitel-adó levonható, hogy a kormány köt a ház fizetés. Kérdeztem az összeget a kormány fizet neki. Azt mondták, hogy nem fizetnek neki semmit. Ezek lehetové tették a kamatot a saját kölcsön kell levonni az adóköteles jövedelme származik.

Biztosította ot Nem< akartam, hogy kíváncsi megkérdeztem mi a levonást jelentett neki. "Húsz-nyolc százaléka fizetett kamat, lementettem az adók," volt a válasz. "Szóval, kapsz tartani 28 cent minden dollár kamatot fizetnek?" O lelkesen válaszolt: "Igen."

Nem látta a problémát a matematika. Én úgy döntött, hogy segítsen rajta. Vettem egy változás a zsebemben és forgalomba 28 cent az asztalra. Kértem, ha adna nekem egy dollárt az érméket. Mielott válaszolhatott volna, én édesített a bankot. Tettem a teljes 56 cent az asztalra. Azt mondta: "Én kétszeresét Sam bácsi ad Önnek. Adok neked 56 centet minden dollár tudod kaparja össze. " Nem tunik túlságosan izgatott az én ötletem. Értette a tüntetést. "Fizet ki a jelzálog." Azt mondtam neki.

De nem volt rajta. Megemlítette: "Az ingatlan szállna fel értékét." Megkérdeztem kora, és azt mondta, 30. Aztán megkérdezte hogyan is eszébe jutott az elso 1980-as. Nem ment.

Mondtam neki, ingatlan ne menjen ki az egyenes és alkalmanként megy lefelé. Mondtam neki, vettem egy otthoni tavaszán 1980. Szinte azonnal az ingatlanpiacon ment lakás. Öt évvel késobb, ha adtam el otthon voltam benne volna járó pénzt a bank záráskor. Vártunk 10 évvel azelott a piac elindult felfelé.

Nemrég a piacon egy másik találatot bump úton. Környéken az árak mártott 3% az elmúlt évben. A könnyu pénz és az alacsony elolegfizetésekkel sok új vásárlók találják magukat, fejjel lefelé a jelzálog. Sokan, akik otthon saját hitel, vagy akár meghaladja az ingatlan értékét, találják magukat egy hajóban evezünk.

Vajon érti az erkölcsi? Igen, o. Kölcsön a leheto legkisebb mértékben fizet ki, amilyen gyorsan csak lehet.

A cél az élo tartozás szabad is elérheto. . . ha nem akarom 56 centért.

No comments:

Post a Comment