Szén-dioxid-kreditek - új Asset osztály

Miért Carbon?

Tartozunk jelenlétünk a Föld szén-dioxid (CO2) és az egyéb üvegházhatást okozó gázok. Ez segített stabilizálása homérséklet szintet a biogazdálkodásra alkalmas az élet. Tette ezt - és ez továbbra is azt -, amit az úgynevezett üvegházhatás. Ez akkor fordul elo, amikor hoenergiát a nap halad unimpeded révén a légkörbe, és felmelegíti a Földet. Viszont, a Föld sugároz ezt az energiát vissza felé teret. Az üvegházhatást okozó gázok - vízpára (a legfontosabb üvegházhatást okozó gáz), a< metán, az ózon, szénmonoxid, nitrogén-oxid és CO2 - elnyelik egy részét az energia és bocsátanak ki, hogy ezt minden irányból, beleértve a háttal Földre. Ennek következtében a Föld felszínének mintegy 34 ° C meleg.

Több millió év alatt a Föld sikerült szabályozni az üvegházhatású gázok koncentrációjának rendszere révén a források és nyelok. Carbon (formájában CO2 és metán) bocsát ki vulkánok, a rothadó növényzet és más szerves anyagok. De CO2 megkötött, vagy felszívódik, fák (gyökereiket, ágak, fatörzsek és a levelek közel 50 százaléka szén-dioxid), plankton, a talaj és vizek. Sot, a tudósok tudomására jut, hogy a megnövekedett koncentrációja a CO2 valóban ösztönzi a növekedés a különbözo típusú növények, beleértve a fák - ezt nevezik a CO2 trágyázás hatása. Például, a légköri CO2 megduplázása bebizonyosodott, hogy ösztönözze a leveles fotoszintézis ráta akár 50 százalékkal függ a homérséklettol. Bár néhány ilyen CO2 szabadul fel vissza a légkörbe a fokozott légzés, több szén kell visszavonult.

Hol a megoldás hazugság?

A elfogadták az ENSZ keretegyezménye az éghajlatváltozásról (UNFCCC) 1994-ben jelentos elorelépést találni egy innovatív megoldást a globális felmelegedés. De az üvegházhatást okozó gázok (GHG) kibocsátásának szintjét tovább emelkedtek szerte a világban, úgy vált egyre nyilvánvaló, hogy a tagvállalatok szükség egy független nemzetközi megállapodás, amely kapcsolódik a meglévo szerzodést.

Adna okot a Kiotói Jegyzokönyv hogy fogadták a 3. Felek Konferenciája az UNFCCC-ban Kiotóban, Japánban 11-én 1997. A legtöbb ország ratifikálta a szerzodést, kivéve USA és Ausztrália. Post Oroszország ratifikálta a Kiotói Jegyzokönyv hatályba lépett 16-án 2005. Mint 2006 decemberében, összesen 169 országban és egyéb kormányzati szervek ratifikálta a szerzodést.

A jegyzokönyv eloírja, fejlett országokat, hogy csökkentsék az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának közel 8%-kal a kiindulási 1990 és ezeket a célokat teljesíteni kell egy ötéves idokeretet 2008 és 2012 között.

Annak érdekében, hogy segítse a tagjainak elérni céljaikat a protokoll ajánlott a következo innovatív mechanizmusok:

1. Kibocsátáskereskedelmi

2. Együttes Végrehajtás

3. Tiszta fejlesztési mechanizmus (CDM)

Ezeket a mechanizmusokat hogy kifejlesztett felek keresni és kereskedelmi kibocsátási egységeket révén végrehajtott projektek akár más fejlett országok és a fejlodo országokban, amelyek tudják használni felé megfelel kötelezettségvállalásainak.

Kibocsátáskereskedelmi / Carbon kereskedési

Szén-dioxid-kereskedelem lényegében azt jelenti, cseréje pontokat szerzett a kibocsátások csökkentésére az egyes káros gázok aránya, vált, mint egy hatalmas lehetoség a fejlodo országok, mint India és Kína. 1 hangot szén-dioxid ami 1 szén-dioxid-kibocsátás csökkentése (CER) egység és az ár-tól R-458 korai szakaszában projektek R 973 a kiadott egység.

A kibocsátás kereskedelmi program is kell végezni kétféle módon vagyis a "Cap" és "kereskedelmi" megközelítéssel, melynek a felso határ minden forrásból jön létre majd ezek a források lehetové a kereskedelem egymás között meghatározni, hogy melyik forrás bocsát ki a túlzott szennyezés terhelés.

A második megközelítés az úgynevezett "Baseline" megközelítés. Ebben egy sor szennyezok, amelyek nem keretében összesített felso hozhatnak létre hiteleket csökkenti a kibocsátás alatt a kiindulási kibocsátási szintjének.

A legújabb trendek a szén-dioxid-kereskedés / CDMS / JIS

A szén-dioxid piac nott az érték a becslések szerint US $ 30 milliárd 2006. Projekt-alapú tevékenységek elsosorban a tiszta fejlesztési mechanizmus (CDM) és közös végrehajtás (JI) nott hirtelen értéke mintegy 5 milliárd dollár 2006-ban. Az önkéntes piaca csökkentése a vállalatok és a magánszemélyek is nagymértékben nott, a becslések szerint 100 millió dollárt, 2006-ban.

A szén-dioxid-piac és a kapcsolódó feltörekvo piacokon a tiszta technológiák és áruk is

vonzott jelentos támogatás a tokepiacok és tapasztalt befektetok, köztük az Amerikai Egyesült Államokban. Az elemzok becslései szerint az USA $ 11800000000 ruháztak be 58 szén-alapok 2007 márciusi képest dollár 4,6 milliárd 40 alapok 2006 májusában. 50%-toke hajtott a szén-dioxid értéklánc kezeli az Egyesült Királyságban. A legtöbb újonnan emelt pénzt, a magán-eredetu, eljött az értékesítési oldalon (projektfejlesztés és szén-eszköz létrehozása), amely jelenleg 58%-át képviseli a piaci kapitalizáció szerint. A fo mutató érdeklodés összehangolt és szorosan kapcsolódó területeken a rekord US $ 70900000000 a tiszta technológiai beruházások 2006-ban jelentos beruházásokat neves befektetési bank.

Eddig csak az energia-és a feldolgozóipari ágazatok vették fel az EU-ban tading program, de a szállítás, légi közlekedés és szállítás is csatlakozik a zenekar kocsiért.

Funkcióját a kibocsátáskereskedelmi rendszer

Az EU kibocsátási kereskedelmi rendszer a legnagyobb multi-állampolgár, az üvegházhatást okozó gázok kibocsátáskereskedelmi rendszer a világon. Mai EU az európai kereskedelmi rendszer (ETS) nagyjából kétharmadát a globális szén-dioxid-kereskedelem, az egyes országok elosztásának szén-dioxid kibocsátási szabad, hogy a különbözo iparágak, mint a közüzemi és a gyártók. Azt oszlik két fázisra. Elso szakaszt a 2005-2007, amely magában foglalja a mintegy 12.000 berendezés, ami mintegy 40%-át az EU CO2-kibocsátás. A második szakasz, amely származik 2008-2012, néhány jelentos a több mint az elso fázisban. Ebben a szakaszban Tiszta Fejlesztési Mechanizmus és az Együttes Végrehajtás vezetnének be. Ez jelentosen növelni piaci kibocsátáskereskedelem. Is, nagy és egyre növekvo légi közlekedési ágazatra is. Ezt a felül várhatóan megnövelik a kibocsátási egységek a 10-12 millió tonna CO2 / év. Ez viszont várhatóan fokozott használatának JI kredit projektekhez Oroszországban és Ukrajnában, ami ellensúlyozza az árak emelkedtek. Ez az egész folyamat eredményeként a kevésbé látványos hatása lesz az éves átlagos CO2-árakat és így ingadozása a szén-dioxid-árak csökkennek.

A cél a 2012-es év az, hogy az alacsonyabb kibocsátási szintre való 8%-kal az 1990-ben. Ezt a piaci alapú kibocsátás csökkentése épül egy mozgó skála, hogy kevesebb hitelek adják ki az elkövetkezo években, ezáltal drágább azoknál a vállalkozásoknál, vásárolni szén-dioxid kibocsátási. Ha a szén-dioxid ára tovább emelkedik és válik egy nagy csatorna az eredmény alapján a vállalatok várhatóan be fognak fektetni a technológia vagy offset projektek csökkenteni a kibocsátást.

Hatékonyságának növelése a kibocsátáskereskedelem

: "Az éghajlatváltozás a kockázatok jelentos kihívást jelent a nemzetközi pénzügyi piacokra - kibocsátáskereskedelmi egy hatékony módon kezelni ezeket a kockázatokat." - Anonymous

Úgy vélem, hogy a következo tényezok hozzájárulnak a hatékonyság növelése a kibocsátás-kereskedelem és növeli a likviditást a piacon:

Hatókörét és méretét, a sikeres fejlodése a kibocsátás-kereskedelmi piac függ a likviditás a piacon. Nemzetközi kibocsátás kereskedelmi rendszer nem csupán számos ágazatban, hanem megfelelo mennyiségu biztosítása megfelelo sokféleségét szerzodések.

Piacra jutás-kereskedok és a pénzügyi közvetítok növeli a piac likviditását és csökkenti volatilitása és ezért egy szükséges eleme a kibocsátás-kereskedelmi rendszer.

Piaci összeegyeztethetoségét-átruházhatósága bizonyítványok szerte regionális és nemzeti piacok, között rugalmas mechanizmusok például fontos feltétele piaci likviditás és költséghatékony kibocsátáscsökkentési.

Kibocsátás-csökkentési célok-belül olyan nemzetközi kereskedelmi rendszert, abszolút kibocsátás-csökkentési célkituzéseket, mint ahogy ezt a Kiotói Jegyzokönyv, fontos feltétele a hiteles, hatékony és eredményes kibocsátás kereskedelem

Likviditás a piacról.

A szén-dioxid-kibocsátási piac széles spektrumú a muszerek, az árképzés szorosan kapcsolódik az adott ország gazdasági helyzetére, az energia árának alkatrészt, és az idojárási. Ezért annak ellenére, hogy a szabályozási bizonytalanság, a szén-dioxid-kibocsátás eszközöket kell vonni a befektetési stratégia olyan kereskedok megcélzó ezeken a piacokon.

Likviditásának hiánya mint a pestis a szén-dioxid-kibocsátás cserék; a szén-dioxid-piac továbbra is elsosorban a tozsdén kívüli piac. Az a tény, hogy számos cserék biztosítják jelentést kapacitást a piaci szereplok számára ez a magatartás tozsdén kívüli ügyletek növeli meg a tranzakció volumene széndioxid kibocsátás cseréjét. Valójában 72% a kereskedik a szénpiacon zajlanak OTC, val jelentos részesedése kétoldalú kereskedési.

Növelése érdekében a likviditási a következo intézkedéseket lehetne hozni:

1. Jelenleg, jövo / határidos ügyletek teszik ki 90%-át az ügyletek végzett szén-dioxid kibocsátás piacokon. Ez a helyzet foleg elveszíteni csökkentési célokat az elmúlt évben és valószínuleg változni a közeljövoben szigorúbb programok végrehajtása.

2. Ma, a piac uralja OTC ügyletek, hogy a számlák 72%-a kereskedésrol. Ennek ellenére vannak eltérések régiók közötti és néhány csere, mint a ECX képesek elfog néhány jelentos piaci részesedéssel (400 ügyletek folynak naponta a ECX). Az összefonódás a piac között néhány vezeto szereploi és az átláthatóság hiánya nem játszik javára az elektronikus kereskedelem ebben az idoben. Azonban elvárja az elektronikus kereskedelmi piaci részesedés megszerzése érdekében, mivel a hatálya a kibocsátás-csökkentési programok terjeszkedik és az új résztvevok piacra lépni.

3. Hogy elkerülje a várható katasztrófára a globális felmelegedés számos országban már beleegyezett abba, hogy a Kiotói Jegyzokönyv csökkenteni a szén-dioxid-kibocsátás. Természetesen a leginkább érintett országok az OECD-tagok, amelyek jelenleg az 50%-át a globális kibocsátást.

Van egy aggályos emelkedo gázárak. Ez olcsóbb lesz áttérni a gázt széntüzelésu eromuvekben, hogy meg kell vásárolni kiegészíto juttatások fedezésére megnövekedett szén-dioxid-kibocsátás. Villamosenergia-termelok így lerövidül a juttatások és a kereslet több kibocsátási egységet a piacról. Ez a meghajtók ára a szén akár más tényezo változatlan. Mivel vagyunk tanúi a leggyorsabb emelkedése az árak a koolaj és a földgáz mai lenne nyereséges áttérni a gázt a széntüzelésu plants.but a széntüzelésu eromuvek több szén-dioxid-kibocsátásra, mint a gáztüzelésu eromuvek és így további támogatás lenne szükséges az eromuvek tartoznak a hatálya szabványoknak. Miatt mindez, akkor lesz rövid a juttatások, és így nem lenne kereslet egységet a piacon. Ez hajt le a szén-dioxid-árakat folyamatosan számos más dolog állandó.

A másik irányzat a ropogtató likviditás az, hogy a felesleges kibocsátási egységeket terheli a kisebb szereploi a piacot. Ezeket a kis játékosok nem hajlandók, hogy eladja a kibocsátási egységek abban a reményben, bovülo üzleti és fogyasztó ezek a hitelek.

JÖVoJE kibocsátáskereskedelmi

A jelenlegi forgatókönyv játssza optimista képet a szén-dioxid-kereskedelem. Szükségességét az óra, hogy fejlessze a hatékony piacok, mint az EU ETS. Már megvan a kanadai éghajlat Exchange (CCX), az ausztrál Climate Exchange (ACX), Chicago Climate Exchange stb egyik legfontosabb CDMS, hogy jönnek a rendszerben a szén-kereskedés, amely lehetové teszi az piacának kialakítását, melyben a szén- dioxidot, valamint a szén-dioxid-egyenértékben, azaz, más üvegházhatású gázok, mint a metán, lehet kereskedni között résztvevoknek. A résztvevok lehetnek országokba vagy társaságok. Bár a politikai és intézményi keret a szén-kereskedelem még nem fejlesztésére, általában úgy gondolják, hogy a potenciálisan nagy és jövedelmezo globális piacán kibocsátáskereskedelmi tud fejlodni az az évtized végére. Lehetosége államközi kereskedelem becslések szerint körülbelül $ 2000000000000 az elkövetkezo 10 évben.

Légi közlekedési ágazat az egyik ágazat, amely növelte hozzájárulását CO2-kibocsátás világszerte, de így is sikerült elmenekülni a szemben az EU politikai döntéshozóknak. Bár tudomásul annak hatását vették figyelembe, hanem továbbra is a gyakorlati nehézségek akadályozták a teljes köru végrehajtása. Számos nehézséggel is, hogy mely nemzetközi harcol a rendszerben, ami meghatározza a kupakot kell helyezni, és különbözo juttatások felosztható és hogyan kell bevenni az egyéb üvegházhatást okozó gázok figyelembe.

Három hadosztály, hogy ha a politikát kell alkalmazni eltéro. Az elso az EU-n belüli járatokra kiterjedo járatok kibocsátásait egyik locale egy másik EU-n belül. Második is az induló járatot EU amely kiterjed valamennyi járat indul az EU bármely rendeltetési helyre és a harmadik egy a kibocsátás minden járatot a kibocsátás több mint uniós légtérbe. Tehát azzal a céllal, hogy döntsenek a különbözo politikai jelenetek már figyelembe kell venni a hatását az árak a fent említett három kategória. Ez lesz kritikusan fontos, mint az EU elkötelezett amellett, hogy csökkenti CO2-szint 20%-os 2020-ig, és ezt nem tudják elérni, ha a repülés, amely jelentosen hozzájárul a CO2 kibocsátás, nem kell figyelembe venni.

No comments:

Post a Comment